Ko niversitesi

Ekip Lideri: Gürkan Mert Mercanoğlu

Faaliyet sorumluları : Barış Cem Bakay, Zeynep Helvacı

Şehir sorumlusu: İsmail (İzot) Ergün

Katılımcılar: Haktan Karakılınç, Ahmet Çelik, Rümeysa Özsağlıcak, Umut Dalgıç, Berke Özlemiş, Deniz Dağlar Ersoy, Aysu Selin İpek, Ekrem Bilgin, İlay Özcan, Selin Altınkaya, Mehmet Yayla, Yusuf Akay, Yunus Emre Özçelik

Hava Durumu: 5 gün de güneşli, Gündüz: 10 ila 6 derece / Gece 1 ila -6 derece

1. Gün – Geyikbayırı’na yolculuğumuz büyük bir nehrin ufak derelerden beslenmesi gibi gerçekleşti. Tırmanış malzemelerini taşıyan ana ekip olarak şafak sökmeden okuldan yola çıktık. Havalimanında diğer İstanbullu arkadaşlarımızla buluştuk. Antalya havalimanından ve otogardan kalan arkadaşlarımızı da aldıktan sonra Migros’tan 4 günlük stoğumuzu yapıp Geyikbayırı’na doğru yola koyulduk. Camp Geyik’e varır varmaz çadırlarımıza yerleştik. Hava kararana kadar etrafta ufak keşifler yaparken Doğan Palut’la da karşılaşarak tanışmış olduk. Hava kararınca fazlasıyla acıkmış karınlarımızı doyurmak için yemek yapmaya koyulduk. Yemekten sonra kamp ateşi yaktık ve faaliyetin ilk gününe gelen fazlasıyla sürpriz (!) olan doğum günümü kutladık 😊.

2. Gün – Sabah 8’ de çadır çadır gezip herkesi uyandırdım. Kahvaltıdan sonra kamp alanımıza çokça yakın olan Küllüin sektöründe eski Kudaklılardan Gürkan ve Berille buluştuk. Onların rehberliği ile beraber rotalarımızı açtık ve tırmanmaya başladık. Küllüin 2 sektöründe Cosmic Power (5a+ / 5), Pablo Escobar (5c / 6-), Burkini (5b / 5+), Daft Punk (5c+ / 6) rotalarında üyelerimiz ilk defa kayayla tanışmış oldular. Gün sonuna doğru ise Gürkan’ın yardımıyla Zeitgeist (5c+ / 6), Nomad (6a+ / 7-) adlı rotaları açtık ve topladık. Akşam güneşin son ışınlarının Geyik Sivri’sinden çekilmesi ile dönüş yolculuğuna geçtik. Akşam kampa dönüşte herkes kendi grubuyla beraber yemeklerini hazırlarken ben de Ahmet şefimin ordu doyuracak porsiyonlu leziz yemeklerinde kayboldum. Ee tabi bunun bedeli olarak yemekten hemen sonra bulaşıklara geçtim. Sonrasında ise bu soğuk Şubat gecesinde ortak alandaki sobamızın kenarında oyunlar oynayarak ve sohbetler ederek günü tamamladık.

3. Gün – Yeni gün yeni heyecanla canlı alarmlık görevimden bir saniye istifade etmedim. Rümeysa’nın rehberliğinde yaptığımız yogada kütüklüğümden mütevellit acılar içinde kıvrandıktan sonra kahvaltımızı yaptık. Bu sefer ilk hedefimiz Camp Jo.Si.To oldu. Patikalardan 15-20 dakikalık bir yolculuğun ardından Jo.Si.To ‘da Gürkan ile buluşup Left Cave sektörüne gittik. Kinetic Konsert (4 / 4), California Dreaming (5b / 5+), Alex Köhler Memorial (6a / 6+), Kara Kemer (5c+ / 6) rotalarına tırmandık. Akşam bu sefer hava kararmadan çıksak da yolun yarısında güneş ışıklarını kaybetmemiz üzerine patikadan çıkıp yolumuzu 10-15 dakika uzatıp anayoldan kampımıza geri döndük. Bu sefer Dağlar’ın yemeklerini hüpletirken bulaşık yine bana kaldı. Sonrasında kampta tanıştığımız Amerikalı dostumuz Tanner ile sohbetler ettik. Not: Haktan’ın kolasını kim içti? (Kendi içti millete suç atıyor.)

4. Gün – Önceki gece biraz fazla zaman geçirmemizden ve yorgunluğumuzdan ötürü azıcık daha geç kalkmayı kendimize hak saydık. Bu sefer ikiye bölündük. Aktif grup duvarda öğrendikleri lider tırmanışı kayada tadarken diğer grup da köye çıkıp afiyetle gözlemelerini yediler. Yine Gürkan’ın rehberliğinde Top Alanı sektörüne uzunca bir yürüyüşten sonra ulaştık. Bu sektörde İncinmişsin (6a+ / 7-), Foxy Lady (5b / 5+), Gün Dönümü (5a / 5) rotalarını açtık. Bazı arkadaşlarımız lider tırmanışında düşmenin heyecanını da yaşadı. Yine gün batımına kadar tırmandıktan sonra “Buffalo Soldier” eşliğinde kampımıza döndük ve kampta son gecemiz olması hüznüne rağmen eğlenerek geçirdik.

5. Gün – Yine sabah erkenden kalkıp hazırlanmaya koyulduk. Kayalara klasik şükran gösterimizi yaptıktan sonra kahvaltılarımızın bitmesine müteakip gelen servisimizle beraber Antalya merkeze döndük. Bir grup otogarda indi, diğer grup ise havaalanına devam etti. Otogarda olan ekip olarak otobüs saatimizi bekleyene kadar Antalya’yı keşfe çıktık. Tabi otobüslerimizin saatinin gelmeye başlamasıyla döndüğümüz otogarda uyusak da güvenlik abilerin dürtüklemeleri ile uyandık ve biz de İstanbul’a doğru yola koyulduk.